תקנון האתר ותנאי קניה
מבוא: דגשים מיוחדים לענף הרהיטים
* אם ההזמנה דחופה, אנא בדוק מראש שהמוצר במלאי.
* עלולים להיות הפרשי גוונים בין הצבע המוצג באתר לסחורה שתקבל (בגלל מצלמה, מסך, וגופי תאורה). אם הנושא מהותי, מומלץ לגשת לאחד מסניפינו ולראות את קטלוג הבדים.
* דמי ההובלה ישולמו בבית.
* חלק מהרהיטים שבאתר מיוצרים לפי הזמנה ואי אפשר לבטל אותם. אם אינך בטוח, שאל את נציג החנות.
* רהיט שדורש הרכבה ניתן לבטל עד לפני ההרכבה.
סעיפי התקנון
1.הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון , כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים
2. החנות מופעלת ע"י שביט סטייל בע"מ ח"פ 516057817 מרח' אצל 13, ראשון לציון, ומשמשת לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל ורשאים לרכוש בה בני 18 ומעלה ,בעלי תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט בישראל ובעל כתובת מגורים בישראל , אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.
3. תנאי מוקדם לתוקף זכייתו של משתתף ברכישה הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעיסקה ולגביה.
4. גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו , מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון , לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה , הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות.
5. המחיר הינו כולל מע"מ אלא אם צויין מפורשות אחרת .
מלאי
על הלקוח לבדוק מראש עם נציג החנות אם המוצר המוזמן קיים במלאי.
מדיניות אספקת מוצרים
זמן האספקה לרהיטים תוצרת הארץ 45 ימי עבודה (ללא שישי, שבת, חג, חוה"מ, מלחמה והשבתות) ולתוצרת חוץ 90 ימי עבודה. הרהיטים יסופקו באמצעות מוביל אשר גם ירכיב אותם בבית הלקוח.
המוביל הוא קבלן חיצוני. אין התחייבות לתאריך הובלה ספציפי, אלא לקו קרוב. פינוי ריהוט קיים – בתשלום נפרד. התקנה או תליה – בתשלום נפרד. אין התקנות על קיר גבס.
הלקוח רשאי לתאם איסוף עצמי ממחסן החברה. באיסוף עצמי, אין אחריות על נזק מהובלה.
החנות לא תישא באחריות לעיכוב ו/או איחור בשילוח שמבוצע ע"י צד ג' אשר מושפע מכוח עליון ו/או שביתות ו/או השבתות ו/או אי מענה מצד הלקוח לתיאום המשלוח.
דמי משלוח
1. מחיר המוצר אינו כולל דמי הובלה, אלא אם כן צוין במפורש "משלוח חינם" בדף המוצר. חיוב דמי ההובלה יהיה בהתאם למופיע בדף המוצר. דמי ההובלה ישולמו למוביל בבית.
2. הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ממחסן החברה בתיאום מראש עם החנות ובמקרה זה לא ישלם דמי הובלה.
רכישה רגילה
במכירה רגילה מוצעים למכירה כמות מוגבלת של מוצרים במחיר קבוע מראש. הליך המכירה יתבצע בתנאים כדלקמן :
1. החנות תציג רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש, המכירה הינה עד גמר המלאי.
2. לאחר הוספת המוצרים המבוקשים ל"עגלת הקניות" ימשיך הקונה בעמוד "עגלת הקניות" ל"אישור קנייה" ושם ימלא את פרטיו המלאים ולאחר מכן יסתיים הליך הקנייה האינטרנטי.
3. השלמת הליך המכירה יבוצע לאחר אימות העיסקה בטלפון תוך 24 שעות (של יום עסקים) ממועד ביצוע ההזמנה יחזרו אל הלקוח טלפונית על מנת לקחת פרטי אשראי ולוודא שהמוצר המבוקש קיים במלאי וההזמנה יוצאת בשלמותה.
ביטול הזמנה
1. ככלל הלקוח רשאי לבטל את העיסקה* בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 ( להלן החוק: http://www.consumers.org.il/category/deal-annulment-regulations )
2. במקרים אלה ניתן לבטל: רהיט שדורש הרכבה: עד לפני ההרכבה. רהיט שאינו דורש הרכבה: עד 14 יום מן האספקה, בתנאי שלא נפתחה אריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש.
במקרים אלה לא ניתן לבטל: רהיטים בייצור מיוחד; ו/או הזמנה ששולמה בתווי קניה, כרטיס נטען או שובר; ו/או הזמנה לתאריך מרוחק: בחלוף חצי שנה מיום ההזמנה.
3. במקרה של ביטול העיסקה יחוייב הלקוח בשיעור של 5% אך לא למעלה מ-100 ש"ח, בהתאם להוראות החוק.
4. אם סופק המוצר ללקוח , חלה על הלקוח חובת החזרת המוצר אל החנות עצמה . מוסכם כי הלקוח יחזיר את המוצר באריזתו , שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא.
5 מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחוייב בתשלום מלא בגין דמי משלוח , וזאת במידה והמוצר כבר נשלח ללקוח .
6. החנות תהא רשאית לבטל עיסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:
6.1 נפלה טעות קולמוס , בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר .
6.2 במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין .
7. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צויינה בדף ההרשמה.
8. במקרה ואזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה הזמנה, רשאית החנות לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך .הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון .
*מקרים בהם לא ניתן לבטל עסקה: http://www.consumers.org.il/category/cases-for-no-annulment-rights
הגבלת אחריות
החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים לנזק ישיר ו/או עקיף שייגרם כתוצאה משימוש בשירות ו/או שימוש במוצר שנרכש באתר.
שירות לקוחות
כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות מידע על שימוש נכון במוצר ולפרטים ובירורים באשר לחנות ופעילותה, ניתן לפנות אל:
טלפון: 0528826588
דוא"ל (E-Mail): shavitcs בצירוף הסיומת: gmail.com@
שונות
1. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד , ואינן מחייבות את החנות.
2. החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי , כתוצאה משימוש באמצעות האתר .
3. החנות לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על הלקוח ועל חשבונו.
4. אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר , לרבות גרפיקה , עיצוב , הצגה מילולית , סימני מסחר , סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר,הנם בבעלותם הבלעדית של החנות.
5. אין להעתיק , לשכפל, להפיץ , לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר , אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות.